donderdag 7 april 2011

Aflevering 6

Uur 1 (download) (mirror)
The Sacred Shakers – Taggin’ along with jesus
Nina Simone – I’m Going Back Home
Clarence Frogman Henry – I’m A Country Boy
George & Greer – To Me It’s Storming
Slim Saunders – Let’s Have Some Fun (honey)
The Youngbloods – Grizzly bear
The Kinks – Victoria
Q65 – So High I’ve Been, So Down I must fall
The Cats – Don’t Waste My Time
Hank Williams – Jambalaya
Lowell George & The Factory – Teenage Nervous Brakedown
Harry Nilsson – I Said Goodbye To Me
Lee Moses – How much Longer Must I Wait
Mable John – Don’t Hit Me No More
Rufus Thomas – Walking the Dog
Fats Domino – Reelin’ & Rockin’
Johnny Allan – Promised Land
Smiley Lewis – Down Yonder
Paul Pena – I’m Gonna Make It Allright

Uur 2 (download) (mirror)
Graham Parker – White Honey
Brinsley Schwarz – Trying To Live My Life
Iggy Pop – Succes
Frank Zappa – Tell Me You Love Me
Richard & Linda Thompson – I wanna See The Bright Lights Tonight
Ace Cannon – Cottonfields
The Kings – Till I Say Well Done
Gene Clark – White Light
Van Morrison – Into The Mystic
Ron Sexsmith – Secret Heart
The Stands – When This River Rolls Over You
The Small Faces – If I Were A Carpenter
Bob Dylan – Can You Please Crawl Out Your Window?
Led Zeppelin – Living Lovin Maid
The Coasters – Charlie Brown
Bobby Charles – Long Face
Jimmy Beasly – Don’t Feel Sorry For Me
Bram Vermeulen - Pauline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten